Uvijek postoji dobar razlog za posjetu zubaru

• Zdravlje zuba   •   01.04. , 2019

Ne svaka osoba zna da postoje mnogi znakovi koji ukazuju na potrebu posjeta stomatologu. Obično, bol u zubu postaje razlog odlaska liječniku. Međutim, simptomi koji upućuju na potrebu posjeta stručnjaka su mnogo više. U ovom ćete članku saznati više od 9 razloga, a ove će vam informacije pomoći da spriječite napredovanje mnogih bolesti usne šupljine.

Razlog broj 2 – krvarenje desni

Obično znamo da su mi zubni mišići krvarenje dok četkaju zube. Kada pljuvaš ostatke pasta za zube, vidjet ćemo tragove krvi, ili će sva pjena biti ukrašena ružičastom bojom. Ponekad se takav znak primjećuje pojavljivanjem karakterističnog okusa krvi u ustima, koji se povremeno pojavljuje.

Krvarenje zubnog mesa je uvijek siguran znak razvoja parodontne bolesti. Liječenje takve bolesti uvijek treba obaviti specijalist, jer kako ova bolest napreduje, osoba može izgubiti zube zbog slabljenja tkiva desni.

Razlog broj 3 – stalni udar hrane između zuba

Tvrda hrana (poput mesnih vlakana) može se zaglaviti između zuba i to je normalno.Međutim, ako morate stalno očistiti isti razmak između zuba, tada najvjerojatnije postoji šupljina. Uzrok njegovog stvaranja je karijes, koji često utječe točno na bočne površine zuba.

Razlog broj 4 – bol i škripanje u čeljusti

Zglobne čeljusti mogu pogoršati pogrešnim smjerom rasta zubova mudrosti. Ako takav zub raste u smjeru zglobnog zgloba, osoba će razviti artroza ili artritis. Takva dijagnoza nije opasna, ali njegova prisutnost može dovesti do problema pri otvaranju usta.

Drugi uzrok boli u čeljusnom zglobu je njegova dislokacija. Ovaj fenomen se opaža u slučajevima gdje mudarski zub i dalje raste predaleko i može izazvati sličnu traumu.

Oba od navedenih uzroka udara ili boli u čeljusnom zglobu trebaju biti razlog za odlazak liječniku. Dakle, ne možete se samo riješiti neugodnih simptoma, već i spriječiti razvoj komplikacija ovih problema s čeljusnim zglobom.

Razlog broj 5 – nazalna zagušenja ili bol u oku

Razlog broj 6 – neugodnosti se osjećaju pri zatvaranju usta

Ako primijetite da se vaš uobičajeni ugriz promijenio, to može ukazivati ​​na labavljenje zuba. U takvim okolnostima, osoba osjeća nelagodu tijekom zatvaranja usta i napetost se osjeća u mišićima. Ovaj simptom nastaje uslijed otpuštanja ligamenta koji drže zube u rupama, a pacijentica ih prijeti gubitkom. Zato je osjećaj neugodnosti pri zatvaranju usta uvijek razlog za privlačenje zubaru.

Razlog broj 7 – Neugodan okus u ustima, čak i nakon četkanja zubi.

Neugodan okus u ustima koji traje čak i nakon četkanja zubi znak je da u njima postoje šupljine i da im ostaje hrana.

Simptom ne znači uvijek prisutnost bolesti probavnog sustava. Neugodan okus može ukazivati ​​na činjenicu da se dijelovi hrane akumuliraju u karijesnim šupljinama, što uzrokuje takav neugodan simptom. Često uzrok ovog simptoma je karijesa mudrosnih zubi.Zato je neugodan okus u ustima razlog za odlazak na stomatologa.

Djevojka sa izrazom lica koji aludira na loš zadah

Razlog broj 8 – izbojci u uhu

Obično se takva manifestacija poduzima za otitis i osoba se može dugo vremena baviti neučinkovitom samoobradom. Ako se takav problem treba obratiti stomatologu, budući da se takvi osjećaji mogu pojaviti tijekom iritacije živca u čeljusti. Nakon uklanjanja mudrosti, prestat će snimanje u uhu.

Razlog broj 9 – oticanje jedne polovice lica

Takva se manifestacija naziva “tok”, a nastaje kada se upali i zgušnjava tkivo desni. Moguće je riješiti bolest samo zahvaljujući liječenju koje je propisao stručnjak. Ni u kojem slučaju je nemoguće zagrijati oticanje jer gnoj može ući u krv i uzrokovati razvoj takvih opasnih komplikacija kao što je meningitis ili sepsa. Flux uvijek zahtijeva obvezno liječenje stomatologu i ne podnosi odlaganje posjeta ni za jedan dan.

Spremni za dobar osmijeh?

Zakažite pregled